Щоденник дистанційного навчання
учнів 4-Б класу
Івано-Франківської
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7
Вчитель Павлюк
Леся Іванівна
16
березня (понеділок)
Предмет
|
Тема
уроку
|
Джерело
інформації
|
Практична
робота
|
Підпис
учителя
|
Літературне
читання
|
Л.
Глібов «Зозуля й Півень»
|
Підручник
с.
119-121
Відео
|
Виконати
тест.
Виразно
читати, відповідати на запитання, переказувати, розповідати відомості про життя
автора.
|
|
Математика
|
Повторення
вивченого про частини. Порівняння частин. Задачі на знаходження частини
числа і числа за його частиною
|
Підручник
с.
122-124
№№ 751-759
Сайти для тренувань
і
|
Усно
№№ 751-753.
Письмово
№№ 754-759.
Виконувати
завдання на сайтах.
|
|
Природознавство
|
Як
дізнатися більше про Україну за допомогою карти?
|
Підручник
с. 127-129
Або
і
|
Переглянути
презентацію за посиланням, прочитати статтю з підручника, переказувати.
Заповнити календар спостережень за погодою, виконати завдання за темою в
зошиті з друкованою основою.
Виконати
тест.
|
|
Фізкультура
|
||||
Образотворче
мистецтво
|
Образи
тварин у творах художників-анімалістів. Поняття «пропорції», «динаміка»,
«статика».
|
Підручник
с.
98-101
Технології |
Зображення
фігури тварини (на площині чи в об’ємі) у статичному або динамічному станах (гуаш
або акварельні фарби)
|
17
березня (вівторок)
Предмет
|
Тема
уроку
|
Джерело
інформації
|
Практична
робота
|
Підпис
учителя
|
Літературне
читання
|
Олена
Пчілка «Котова наука»
|
Підручник
с.
121-123
|
Виконати
тест.
Виразно
читати, відповідати на запитання, переказувати, розповідати відомості про
автора.
|
|
Математика
|
Поняття
«дріб». Чисельник і знаменник дробу. Складені задачі, які містять
знаходження частини числа
|
Підручник
с.
124-126
№№ 760-769
і
|
Письмово
№№ 760, 763, 764, 766.
Усно
– решта №№.
Виконати
тест.
Виконувати
завдання на сайтах.
|
|
Українська
мова
|
Роль
дієслів у текстах-розповідях і текстах-описах
|
Підручник
с.
впр.275-278
|
Виконати
тест.
Письмово – впр. 278. Усно – решта. |
|
Англійська
мова
|
Прогулянка містом. Опрацювання
лексики та
та
прийменників місця |
Підручник
с.
с. 137-140
Робочий зошит с. 97-98
|
Впр. 1 с. 137 – вивчити нову лексику;
впр. 2 с. 137-138 - виразно читати, перекладати
діалог;
Впр. 3 с. 138 – описати своє місто (усно)
Впр. 1 с. 139
– вивчити нову лексику;
впр. 2 с. 139-140 - виразно читати, перекладати
діалог;
впр. 3 с. 140 – виконати письомово, на основі
прочитаного діалогу.
Робочий зошит: виконати впр. 1-4 с. 97-98 для
тренування та закріплення нового лексичного матеріалу
Виконати тест за посиланням (до 24. 03).. |
18
березня (середа)
Предмет
|
Тема
уроку
|
Джерело
інформації
|
Практична
робота
|
Підпис
учителя
|
Природознавство
|
На
які корисні копалини багата українська земля?
|
Підручник
с.
130-131
Код 828244
Відео
|
Виконати
тест. Переглянути презентацію за
посиланням, прочитати статтю з підручника, переказувати. Заповнити календар
спостережень за погодою, виконати завдання за темою в зошиті з друкованою
основою.
|
|
Математика
|
Читання
і запис дробу. Знаходження дробу від числа. Задачі на знаходження дробу від
числа
|
Підручник
с.
126-127
№№ 770-776
Код 900906
Сайти для тренувань
і
|
Письмово
№№ 771; 774; 775.
Усно
– решта №№.
Виконувати
завдання на сайтах.
|
|
Літературне
читання
|
Н.
Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба»
|
Підручник
с.
123-133
Код 658886
|
Виконати
тест. Виразно читати, відповідати на
запитання, переказувати, розповідати відомості про автора.
|
|
Музичне
мистецтво
|
У гості до Литви, Латвії, Естонії
|
Підручник
с. 101-103
Зошит с. 25
К. М’ясков «Литовський танець»;
Естонський народний танець «Тульяк»
|
Зошит с. 25
Слухання музичного матеріалу:
К. М’ясков «Литовський танець»;
Естонський народний танець «Тульяк»
|
|
Українська
мова
|
Неозначена
(початкова) форма дієслова. Робота з прислів’ями і приказками
|
Підручник
с. 141-142
впр.
279-281
|
Письмово – впр. 280. Усно – решта.
|
|
Християнська
етика
|
19
березня (четвер)
Предмет
|
Тема
уроку
|
Джерело
інформації
|
Практична
робота
|
Підпис
учителя
|
Основи
здоров’я
|
Безпека
дорожньою руху. Сигнали регулювання дорожнього руху
|
Підручник
с.
104-107
|
Опрацювати
статтю з підручника, виконати завдання за темою в зошиті з друкованою
основою.
|
|
Трудове
навчання
|
Плетіння. Основні прийоми
роботи та послідовність виготовлення виробів технікою плетіння.
|
Альбом
с.
34
Технологія
виготовлення
|
Виготовлення
виробів (закладки, сувенірів тощо) технікою плетіння. Відправити фото
виробу.
|
|
Фізкультура
|
||||
Літературне
читання
|
Н.
Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба»
|
Підручник
с.
123-133
Відео
|
Виконати
тест. Розігрувати п’єсу
|
|
Інформатика
|
Підручник
с.
|
20
березня (п’ятниця)
Предмет
|
Тема
уроку
|
Джерело
інформації
|
Практична
робота
|
Підпис
учителя
|
Я у
світі
|
Культурна
спадщина народу
|
Підручник
с.
123-126
|
Опрацювати
статтю з підручника.
|
|
Математика
|
Дроби,
які дорівнюють одиниці. Побудова відрізків. Задачі на знаходження дробу від
числа
|
Підручник
с.
127-129
№№ 777-787
і
|
Письмово
№№ 778; 781; 782; 783.
Усно
– решта №№.
Виконувати
завдання на сайтах.
|
|
Українська
мова
|
Змінювання
дієслів за часами. Складання речень із різними часовими формами дієслів.
Навчальне аудіювання
|
Підручник
с. 143-145
впр. 282-285
|
Виконати
тест.
Письмово – впр. 282; 283. Усно – решта. |
|
Англійська
мова
|
Вулиця, на якій я живу.
Розвиток навичок читання.
|
.
|
Впр. 1 с. 143 – вивчити
нову лексику;
впр. 3 a) с. 144 -
виразно читати, перекладати текст;
Впр. 3 b) с.
144 – виконати
письомово, на основі прочитаного тексту
Впр. 4 с. 145– описати,
які види магазинів є в місті (усно)
Робочий зошит: виконати
впр. 1-4 с 101-102 для тренування та закріплення нового лексичного матеріалу
|
|
Хореографія
|
||||
Громадянська
освіта
|
30
березня (понеділок)
Предмет
|
Тема
уроку
|
Джерело
інформації
|
Практична
робота
|
Підпис
учителя
|
Літературне
читання
|
Л.
Костенко «Затишно дітям в пазусі казок. ..»
О.
Пушкін «Казка про царя Салтана...»
|
Підручник
с.
135-142
Мовою
оригіналу
|
Виразно
читати, відповідати на запитання, переказувати, розповідати відомості про
автора.
|
|
Математика
|
Знаходження
числа за величиною його дробу. Дії з іменованими числами. Задачі на
знаходження дробу від числа.
|
Підручник
с.
129-130
№№788-796
Код 235615
Сайти для тренувань
і
|
Письмово
№№ 792; 793; 796.
Усно
– решта №№.
Виконати
тест, відправити посилання на результат.
Виконувати
завдання на сайтах.
|
|
Природознавство
|
Які
водні багатства є в Україні?
|
Підручник
с.
132-133
854565
Презентація
|
Виконати
тест.
Переглянути
презентацію за посиланням, прочитати статтю з підручника, переказувати.
Заповнити календар спостережень за погодою, виконати завдання за темою в
зошиті з друкованою основою.
|
|
Фізкультура
|
||||
Образотворче
мистецтво
|
Портрет
як художній образ. Засоби створення виразного портрету казкового образу.
|
Підручник
с.
102-105
Технологія
або
|
Виконання
портрету Котигорошка (богатиря) (гуаш або акварельні фарби)
|
31
березня (вівторок)
Предмет
|
Тема
уроку
|
Джерело
інформації
|
Практична
робота
|
Підпис
учителя
|
Літературне
читання
|
Г. К.
Андерсен «Гидке
каченя»
|
Підручник
с.
143-150
Код 148138
Відео
|
Виконати
тест.
Виразно читати, відповідати на запитання, переказувати, розповідати відомості про автора. Співати пісню |
|
Математика
|
Складені
задачі, які містять знаходження дробу від числа. Обчислення значень виразів
на сумісні дії різного ступеня
|
Підручник
с.130-132
№№797-805
і
|
Письмово
№№ 800; 801; 803;805.
Усно
– решта №№.
Виконувати
завдання на сайтах.
|
|
Українська
мова
|
Змінювання
дієслів за числами
|
Підручник
с.145-147
впр. 286-289
Код 644282
|
Виконати
тест.
Письмово – впр. 286; 287. Усно – решта. |
|
Англійська
мова
|
Як зорієнтуватися у
незнайомому місті. Розвиток діалогічного мовлення.
|
Підручник
с. 146-148
Робочий зошит с. 103-104
|
Впр. 1 с. 146 – вивчити
нову лексику;
впр. 2 с. 146-147 -
виразно читати, перекладати текст;
Впр. 3-4 с. 147-148 – виконати усно
Робочий зошит: виконати
впр. 1-3 ст 101-102 для тренування та закріплення нового лексичного матеріалу
|
1
квітня (середа)
Предмет
|
Тема
уроку
|
Джерело
інформації
|
Практична
робота
|
Підпис
учителя
|
Природознавство
|
Чим
схожі всі річки? Чим відрізняється рівнинна річка від гірської?
|
Підручник
с.
134-137
Презентація
і
|
Переглянути
презентацію за посиланням, прочитати статтю з підручника, переказувати.
Заповнити
календар спостережень за погодою, виконати завдання за темою в зошиті з
друкованою основою.
Виконати
тест.
|
|
Математика
|
Повторення
переставного і сполучного законів множення. Зображення круглого числа у
вигляді добутку, один із множників якого виражений одиницею з нулями
|
Підручник
с.
132-133
Сайти для тренувань
і
|
Письмово
№№ 812; 813.
Усно
– решта №№.
Виконувати
завдання на сайтах.
|
|
Літературне
читання
|
Г. К.
Андерсен «Гидке
каченя» (продовження). Складання плану казки, стисле переказування.
|
Підручник
с.
143-150
і
|
Виконати
тест. Скласти план казки, переказувати
|
|
Музичне
мистецтво
|
Сонячні Італія та Болгарія
|
Підручник с. 104-106
Зошит с. 26
М. Лисенко «Баркарола»;
С. Рахманінов «Італійська полька»;
болгарська народна пісня «Посадив я полин»
https://www.youtube.com/watch?v=aiRWXeUBja0 |
Зошит с. 26
Слухання музичного матеріалу:
М. Лисенко «Баркарола»;
С. Рахманінов «Італійська полька»;
болгарська народна пісня «Посадив я полин»
|
|
Українська
мова
|
Дієслова
теперішнього часу. Змінювання дієслів теперішнього часу за числами.
Дієслова, вжиті у переносному значенні
|
Підручник
с. 147-150
|
Письмово – впр. 291. Усно – решта.
|
|
Християнська
етика
|
2
квітня (четвер)
Предмет
|
Тема
уроку
|
Джерело
інформації
|
Практична
робота
|
Підпис
учителя
|
Основи
здоров’я
|
Рух
на перехресті, майдані
|
Підручник
с.
108-111
|
Опрацювати
статтю з підручника, виконати завдання за темою в зошиті з друкованою
основою.
|
|
Трудове
навчання
|
Дизайн, оформлення та
оздоблення виробів
|
Альбом
с.
54
|
оформлення
та оздоблення виробів раніше засвоєними техніками та відомими матеріалами.
Відправити фото виробу.
|
|
Фізкультура
|
||||
Літературне
читання
|
Урок
позакласного читання
|
Виконати
тест.
|
||
Інформатика
|
Підручник
с.
|
3
квітня (п’ятниця)
Предмет
|
Тема
уроку
|
Джерело
інформації
|
Практична
робота
|
Підпис
учителя
|
Я
у світі
|
Навчальний
проект (за вибором учнів): «Я пізнаю Україну», «Сім чудес України»,
«Визначні місця мого краю».
|
Інтернет-ресурси
і
|
Переглянути
відео. Вибрати тему дослідження. Підготувати матеріали для презентації
|
|
Математика
|
Усне
множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
Розв’язування задач
|
Підручник
с.
133-134
Сайти для тренувань
і
|
Письмово
№№ 818; 819; 821; .
Усно
– решта №№.
Виконувати
завдання на сайтах.
|
|
Українська
мова
|
Дієслова
майбутнього часу. Змінювання дієслів майбутнього часу за числами
|
Підручник
с. 150-152
|
Письмово – впр. 295; 297. Усно – решта
|
|
Англійська
мова
|
У подорож із картою. Розвиток
навичок аудіювання.
|
Підручник
с. 149-150
Робочий зошит с. 105-106
Аудіозапис за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/1qlzz6oOnEASOFuS1-pmhaRvcgDM5L094/view?usp=sharing |
впр. 1 с. 149 - виразно
читати, перекладати текст;
впр. 3 с. 150 - виразно
читати, перекладати текст;
Робочий зошит: виконати
впр. 1-3 ст 105-106 для тренування та закріплення нового лексичного матеріалу
|
|
Хореографія
|
Розминка
https://youtu.be/xM8D4LDvKlw |
Виконувати розминку під музику
|
||
Громадянська
освіта
|
Немає коментарів:
Дописати коментар