4
травня (понеділок)
Предмет
|
Тема
уроку
|
Джерело
інформації
|
Практична
робота
|
Підпис
учителя
|
Літературне
читання
|
Із гумором про серйозне. Г.
Бойко «Консультант». М. Сингаївський
«Сміх для всіх».
|
Підручник
с.
172-173
|
Виразно
читати, відповідати на запитання.
|
|
Математика
|
Письмове
множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578*403.
Задачі на рух і на знаходження площі
|
Підручник
с.
153-154
№№ 968-976
Відеоурок (за бажанням)
Сайти для тренувань
і
|
Письмово
№№ 970; 971; 972 .
Усно
– решта №№.
Виконати
тест.
Виконувати
завдання на сайтах.
|
|
Природо-знавство
|
Яка
природа в степу?
Які
галузі господарства розвинені у степовій зоні?
|
Підручник
с. 160-164
Презентація
і
Код
297911
Відеоурок https://youtu.be/R_uTqeSHxQ4
|
Підготуватися
до КР (с.128-146).
Переглянути
презентацію за посиланням, прочитати статтю з підручника, переказувати.
Заповнити
календар спостережень за погодою, виконати завдання за темою в зошиті з
друкованою основою.
Виконати
тест, відправити результат.
|
|
Фізкультура
|
Розминка
|
1)Відеорозминка
2) Повторити елементи акробатики: а) стійку на лопатках (берізка) б) стійку "міст" з положення лежачи на підлозі. |
||
Образотворче
мистецтво
|
Особливості
архітектури рідного міста (села). Важливість збереження пам’яток
архітектури. Значення вибору формату для створення виразної врівноваженої
композиції.
Зв’язок
архітектури з природним середовищем. Уявлення про ландшафтну архітектуру.
Вибір колірної гами, художньої техніки та манери зображення, визначення
композиційного центру під час створення пейзажу.
|
Підручник
с.
116-119
с.
120-123
Зображення
Ратуша https://blog.blablacar.com.ua/wp-content/uploads/2017/08/shutterstock_609983618%20(1).jpg
Або
Архікатедральний і Митрополичий собор Святого Воскресіння
музей мистецтв
https://versii.if.ua/wp-content/uploads/2017/12/mistetstv-Prikarpattya-e1462979830394.jpg
Палац
Потоцьких
|
зображення
пам’ятки архітектури, старовинної споруди;
виконання
композиції «Парки, сквери, бульвари» (гуаш або
акварельні фарби).
|
5
травня (вівторок)
Предмет
|
Тема
уроку
|
Джерело
інформації
|
Практична
робота
|
Підпис
учителя
|
Літературне
читання
|
Урок
позакласного читання. Роман Бойчук «Івано-Франківськ найтеплішим є взимку…»
|
Підручник
|
Виразно
читати, відповідати на запитання. розповідати відомості про автора. Зняти
відео.
|
|
Математика
|
Контрольна
робота. Тестова
|
Сайти для тренувань
і
|
Виконати
тест.
Виконувати
завдання на сайтах.
|
|
Українська
мова
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення. Текст-розповідь за фотослайдами
|
Зошит
з друкованою основою с. 47-50
Код
|
Створити
презентацію «Вулицями рідного міста».
Виконати
тест
|
|
Англійська
мова
|
Контроль навичок
аудіювання.
|
6
травня (середа)
Предмет
|
Тема
уроку
|
Джерело
інформації
|
Практична
робота
|
Підпис
учителя
|
||
Природо-знавство
|
Перевір
свої досягнення. Контрольна робота
|
Виконати
тест
|
||||
Математика
|
Аналіз
контрольної роботи Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові числа без
остачі та з остачею. Середнє арифметичне
|
Підручник
с.
154-155
№№ 977-986
Сайти для тренувань
і
Відеоурок https://youtu.be/WH2u_P_QZwE
|
Письмово
№№ 982; 985.
Усно
– решта №№.
Виконувати
завдання на сайтах.
|
|||
Літературне
читання
|
Опрацювання
творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в
3, 4 класах».
|
Підручник
с.
130-133
|
Виразно
читати, відповідати на запитання. Визначити, до якого виду належить ваша
вишиванка.
|
|||
Музичне
мистецтво
|
День матері: історія та традиції свята.
|
|
|
|||
Українська
мова
|
Контрольна
робота. Перевірка мовних знань та вмінь з теми «Дієслово, Прислівник»
|
Тест
|
Виконати
тест
|
|||
Християнська
етика
|
30
квітня (четвер)
Предмет
|
Тема
уроку
|
Джерело
інформації
|
Практична
робота
|
Підпис
учителя
|
Основи
здоров’я
|
Звички
і здоров’я. Практична робота: формування корисної звички
|
Підручник
с.
132-135.
Завдання
Відео
|
Опрацювати
статтю з підручника, виконати завдання за темою в зошиті з друкованою
основою.
Виконати
завдання за посиланням, переглянути відео, зробити досліди (за бажанням)
|
|
Трудове
навчання
|
Пап’є-маше. Ознайомлення з
технікою пап’є-маше. Матеріали, інструменти та пристосування для
виготовлення виробу технікою пап’є-маше. Послідовність виготовлення виробів
технікою пап’є-маше.
|
Альбом
або
|
виготовлення
декоративної тарілочки.
|
|
Фізкультура
|
1)Відеорозминка
2) Повторити елементи акробатики: а) стійку на лопатках (берізка) б) стійку "міст" з положення лежачи на підлозі. |
|||
Літературне
читання
|
Контрольна робота. Робота з літературним
твором (письмово).
|
Виконати
тест
|
||
Інформатика
|
Підручник
с.
|
8
травня (п’ятниця)
Предмет
|
Тема
уроку
|
Джерело
інформації
|
Практична
робота
|
Підпис
учителя
|
Я
у світі
|
Європейський
Союз — співтовариство народів Європи
|
І
|
Переглянути
відео
|
|
Математика
|
Письмове
ділення з остачею трицифрових чисел на двоцифрові, якщо частка двоцифрова.
Задачі на знаходження середнього арифметичного
|
Підручник
с.
155-157
№№
987-995
Сайти для тренувань
і
|
Письмово
№№ 988; 992; 995 .
Усно
– решта №№.
Виконувати
завдання на сайтах.
|
|
Українська
мова
|
Аналіз
контрольної роботи. Повторення вивченого про текст, основну думку тексту,
заголовок (впр. 351-353).
|
Підручник
с.
177-178
впр. 351-353
|
Письмово
– впр. 351. Усно – решта. Виконати тест.
|
|
Англійська
мова
|
Введення The Present Perfect Tense.
Виконання вправ.
Мої
враження від подорожі по Лондону. Опрацювання тексту, вправ |
Підручник
с. 174-178
Робочий зошит с. 116-117 |
Робочий зошит: виконати
впр. 1-4 ст 116-117 для тренування та закріплення нового лексичного матеріалу
|
|
Хореографія
|
|
Зробити розминку. Розучувати танець.
|
||
Громадянська
освіта
|
Немає коментарів:
Дописати коментар